Hoe organiseer je het evenement dat niemand wil missen?

Hoe organiseer je het evenement dat niemand wil missen?

We brachten in verschillende sessies ruim 1.200 organisatoren samen in een unieke masterclass: "Het evenement dat niemand wil missen -- Hoe organiseer je dat?"

Klik hier voor de foto's

Tips & Tricks

In de masterclass deelden ruim 1200 organisatoren hun tips en ervaring met elkaar.
Hieronder tref je de tips uit onze masterclass:

Alle tips



Uitnodigingstraject



Interactie



Netwerken



Natraject

 

"Met Aaaaha! the Actor Factory kun je snel schakelen. Om een project of evenement nog nét een wat origineler tintje te geven, kun je bij hen terecht. En dacht je zelf al iets ludieks bedacht te hebben? Dan hebben zij nog wel iets aan dat idee toe te voegen of kunnen ze andere voorbeelden laten zien van eerdere evenementen. Er wordt dus meegedacht, niet alleen maar uitgevoerd. Werkt fijn, snel én informeel."
[Chantal Mooyman, 2twintig Public Relations]
 
"Voor het afscheid van onze General Manager hebben we the Actor Factory gevraagd een voorstel te maken voor een persoonlijke boodschap. Deze hebben we gekregen in de vorm van een komediant (Philip Walkate). Dit bleek een schot in de roos! Dank voor het snelle schakelen (binnen één week) en de leuke avond die we hierdoor hebben gehad! "
[Guy Steffens, L'Oréal Nederland]
 

Het evenement dat niemand wil missen -- Hoe organiseer je dat?

Het evenement dat niemand wil missen -- Hoe organiseer je dat?
Als organisator maak je het verschil tussen het-evenement-dat-niemand-wil-missen en de-gebeurtenis-die-onopgemerkt-voorbij-gaat. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? In een unieke masterclass brachten we ruim 1200 organisatoren samen. Hun beste tips worden gebundeld in een boek.

Je kunt je nu aanmelden voor een volgende masterclass (dat wordt een heel nieuw programma), bovendien ontvang je een bericht zodra het boek verschijnt.

Dit zijn de onderwerpen die aan bod kwamen in de masterclass:

  • uitnodigingstraject: hoe zorg je ervoor dat niemand je bijeenkomst wil missen?
  • interactie en netwerken: hoe verbind je je deelnemers met elkaar en met de inhoud?
  • de pitch: hoe overtuig je je (interne) opdrachtgever en je deelnemers?
  • natraject: hoe vergroot je je bereik en je effect?

De tips zijn toepasbaar op elk soort evenement: kick-off, relatieborrel, congres, productintroductie en personeelsfeest.

Klik hier voor de foto's

Workshopleider Erik Peekel is oprichter van Aaaaha! the Actor Factory. Zijn bureau voegt creativiteit en interactie toe aan evenementen.
De masterclass vond plaats op een unieke locatie: het toneel van het World Forum Theater.
Maison van den Boer
zorgde voor een hapje en een drankje en Bourgonje verzorgde de techniek.


Meld je aan voor de volgende masterclass (nog niet gepland)

Houd me graag op de hoogte van een volgende masterclass EN 
het boek "Het evenement dat niemand wil missen -- Hoe organiseer je dat?"
Voornaam:
Achternaam:
Organisatie:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummer:
Email:

Opmerkingen:
 


Mogelijk gemaakt door:
Mogelijk gemaakt door World Forum Mogelijk gemaakt door Bourgonje
Mogelijk gemaakt door Maison van den Boer
Mogelijk gemaakt door Parthen meeting services



Wat kun je verwachten? Videoverslag van een eerdere editie (3 min39)





Verslag van de vorige masterclass op HighProfile events: klik hier
Verslag van de vorige masterclass op Congreswereld: klik hier
Blog van één van de deelnemers (Dianne Joosten): klik hier
Blog van één van de deelnemers (Ingrid Schoots): klik hier

Rond hetzelfde thema organiseerden we ook een webinar met veel tips, dat kun je hier terug kijken: klik hier
Filmpje/interview na vorige masterclass op Eventplanner TV: klik hier



Reacties van deelnemers:

"De combinatie van:
a) diversiteit aan organisaties;
b) inspirerende gasten met specialisme & inzichten;
c) kennis en enthousiasme van the Actor Factory;
= een gouden formule!"
-- Christine Hendriksen, Ministerie van Veiligheid en Justitie

"Wat een enthousiasme en passie voor het vak! Door deze energiebom ben ik geinspireerd om onze huidige manier van werken opnieuw te bekijken en aanpassingen te doen!!"
-- Jill Hanssen, IKEA

"Het is een zeer inspirerende bijeenkomst die een kijkje biedt in de wereld van actief met deelnemers aan de slag gaan."
-- Jolanda Pel, Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen

"Een super leuke dag met veel genodigden van verschillende bedrijfsculturen. Inspirerend!"
-- Marco Tensen, ATP Event Experts

"De workshop heb ik als zeer prettig ervaren.
Goede ontvangst, interactief programma met een duidelijk uitleg van het 'waarom' van bepaalde activiteiten.
Verder een verhelderende uiteenzetting hoe je het beste kan organiseren en verbinding kan maken. Een goede afsluitende verzorgde borrel!
Wat ik tevens erg leuk vond om de periode na de workshop mails te ontvangen met documenten met tips hoe te organiseren."
-- Ing. Egon Beaart QE MBA, Ministerie van Defensie

"'Het evenement dat niemand wil missen - hoe organiseer je dat?' is een zeer inspirerende middag. In een paar uur tijd onderga je een wervelwind aan interactie met vakbroeders en -zusters, talloze grote en kleine tips voor het ultieme evement én een paar goede netwerkmomenten. Kortom, de ultieme energy-boost voor de evenementorganisator!"
-- Annemiek van den Eertwegh, ATAG Verwarming
"Een goede mix van luisteren, doen en jezelf laten horen!"
-- Sonja Werners, Warchild
"Unieke masterclass op een creatieve manier vorm gegeven!"
-- Jolanda Kazius, FNV Bondgenoten

"Verrassend, inspirerend en vooral ook leuk"
-- Petra Drijver, Dienst Uitvoering Onderwijs

"Een bijzonder inspirerende bijeenkomst met vakbroeders en opdrachtgevers waarbij we in een steeds veranderende setting tips en tricks met elkaar uitwisselden. Door de grootte van de groep en de kwaliteit en ervaring van de aanwezigen een bijeenkomst van een bijzonder hoog niveau. Ik heb in de afgelopen 10 jaar heel veel bijeenkomsten meegemaakt maar zelden waren de bijeenkomsten van dit niveau."
-- Ferry Aaftink, Quality in Meetings

"Een gezellige, informatieve maar ook informele manier om je inspiratie te geven en nieuwe relaties te ontmoeten."
-- Simone Alderliesten, Raad voor de Rechtspraak
"Binnen een korte tijd drukken ze je met de neus op de feiten, veel dingen wist je wel maar gebruik je niet... Aaaaha! heeft me wakker gemaakt. Enerzijds wat je zelf kunt doen en anderzijds wat zij voor onze klanten kunnen doen."
-- Robbert-Jan Meinardi, Grand Hotel Huis ter Duin
"Een snelle update van alle opties bij het organiseren van een event. Erik Peekel en consorten brengen letterlijk leven in de brouwerij."
-- Sandra van Hunnik, Nederlandse Diabetes Federatie

"Deze workshop is een aanrader voor iedereen actief in de evenementen branche. De tips, de contacten en de energie die deze middag mij hebben gebracht zijn vandaag de dag nog steeds goed bruikbaar!"
-- Mike Kothuis, Musis Sacrum / Schouwburg Arnhem
"Een middag met humor, nieuwe ideeën en leuke gesprekken. Zeker de moeite waard!"
-- Christine Markvoort, PSV Philips Stadion

"Voor een middag vol dynamiek en inspriratie: neem deel aan deze Masterclass en je gaat met een glimlach naar huis. Achter je PC op kantoor ontvang je dan later alle uitkomsten en ideeen van de middag."
-- Susan Dijkstra, Congresbureau-Erasmus MC

"Niet gezonden informatie maar uitgebreide kennisdeling 1+1=11! Echt een aanrader om inspirerende ideeën op te doen."
-- Iwan Wind, VBO Makelaars

"Als je op zoek bent naar tips uit het werkveld over het organiseren van succesvolle evenementen en bereid bent om ook je eigen best practices te delen, dan is deze bijeenkomst een must! Bedankt voor de fijne en nuttige middag!"
-- Dianne Joosten, Libéma

"Even 'out of de box'; echt tips die je kunt gebruiken bij de organisatie van jouw eigen event; praktisch, fijn. Ik had dit event niet willen missen !!!!"
-- Marianne van der Voort, Cunningham Lindsey Nederland

"Een evenement dat je niet mág missen als je zelf weleens wat organiseert. Zeer bruikbare tips."
-- Barbara Noordermeer, FD Mediagroep

"Gouden tips, waardevolle contacten en humor. Super!"
-- Karl Beerenfenger, Nudge

"Ideale manier om niet alleen bruikbare tips van Aaaaha! the Actor Factory te krijgen, maar ook van collega's die op een hele andere manier naar de evenementen kijken dan dat jij dat gewend bent in jouw werk. Verfrissend."
-- Charlotte de Mos, Boekel de Nerée

"Door de superbrainstormformule praat elke deelnemer mee (in 1 op 1 gesprekjes) en worden allerlei originele ervaringen met iedereen gedeeld. De entourage en verzorging waren fantastisch en de masterclass was afwisselend, leerzaam en inspirerend."
-- Anja Colijn, Rode Kruis Ziekenhuis

"Wil je inspiratie, daarnaast netwerken en nieuwe inzichten bezoek dan Het evenement dat niemand wil missen - hoe organiseer je dat? Een aanrader voor iedereen die meer uit zijn/haar evenement wilt halen"
-- Denise Vrouenraets, Portbase

"In een zeer korte tijd doe je leuke en waardevolle tips en ideeën op. Je horizon wordt weer verbreed op het evenementengebied."
-- Margo Weerman, Nationale Nederlanden

"Mis het niet! Het is goed voor je inspiratie. Ik ben met een koffer vol iedeeen naar huis gegaan en een lekker POSITIEF gevoel. Veel plezier en ga!!"
-- Florbela Baltazar, Portugees Verkeersbureau

"Kort, krachtig, inspirerend, leuk."
-- Niels van Ommen, CROW

"Niet te missen! In 2 uur tijd een compleet overall beeld van hoe je een evenement goed op kunt zetten (ook met beperkte middelen)."
-- Mieke Flierhuis, Nederlands Centrum voor Handelsbevordering
"Het was in één woord een zeer enerverende workshop.Hoe maak je memorabele events? Wat zijn de do's & don'ts?
Alle aanwezige eventmanagers kregen op een plezierige en interactieve manier de fijne kneepjes onder de knieën.
Een absolute aanrader!"
-- Nazima Ramdin, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn & Sport

Lid van idea MPILid van IDEALid van MPIdownload brochure
© Aaaaha! the Actor Factory® BV - Koninginnegracht 38 - 2514 AD Den Haag E info@acteurs.nl T 070-392 11 40 Alle rechten voorbehouden | Disclaimer